Důležité informace

Reklamace a vrácení

Vrácení zboží: Pokud z nějakého důvodu nejste s naším produktem spokojeni, máte právo vrátit nevyužité a nepoškozené zboží do 14 dnů od data jeho převzetí. Proces vrácení je jednoduchý:

  1. Informujte nás o svém záměru vrátit zboží prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
  2. Zašlete nám produkt v původním balení a s kopii faktury.
  3. Po obdržení a kontrole zboží vám vrátíme peníze na váš účet do 14 dnů.

Reklamace: Pokud jste obdrželi poškozený nebo vadný produkt, kontaktujte nás prosím co nejdříve. Reklamační řízení je následující:

  1. Informujte nás o vadě zboží co nejdříve po jejím zjištění.
  2. Zašlete nám produkt včetně popisu vady a kopie faktury.
  3. Po obdržení a vyhodnocení reklamace vám buď vrátíme peníze, pošleme nový kus nebo zboží opravíme, dle vašeho výběru a povahy vady.

Důležité informace:

  • Při vracení či reklamaci zboží doporučujeme využít služeb doporučeného balíku s pojištěním.
  • Vrácené zboží musí být v původním balení a nesmí vykazovat známky opotřebení či poškození.
  • Náklady na zaslání zboží k vrácení či reklamaci hradí zákazník, pokud nebyla dohodnuta jiná forma.

Pokud máte další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Naším cílem je mít spokojené zákazníky a budeme se snažit vyřešit jakékoli problémy co nejrychleji a co nejlepším způsobem.